26. apr. 2024
Der er god grund til at være opmærksom, når du bevæger dig ud i flåtland på bukkejagt den 16. maj eller den 1. maj, når reguleringen af rågeunger begynder.
26. apr. 2024
Efter protester fra bl.a. landbruget har EU-parlamentet vedtaget en opdatering af den europæiske landbrugslov, som nu bl.a. fjerner krav om fire pct. ikke-produktive arealer af den opdyrkede jord. DJ ærgrer sig over lempelsen. …
25. apr. 2024
Det er selvfølgelig et søgt spørgsmål. Men derudover var budskabet på årets generalforsamling i CIC til den vestlige verdens skrivebordskritikere klart nok: Lad være med at forbyde trofæjagten. Den bekæmper fattigdom!