Vores jagtforening råder over følgende jagtområder

Gjellerodde - En del af arealet på Gjellerodde har foreningen stillet til rådighed af Lemvig Kommune. - Her afholdes der 3 fællesjagter om året (se kalenderen ), men det er også muligt at købe jagtkort til området individuelt (kun fuglevildt )

Ledige pladser på Gjelleroddejagten og ikke mindst Krogshedejagten

Grundet stort frafald af tidligere jagtlejere/kortløsere er der i år ledige pladser/kort på alle de jagtområder som vi udbyder jagt på:

Krogshedejagten som koster 1400 kr for sæsonen

Gjelleroddejagten som koster 300 kr for sæsonen

Alle interesserede  er velkomne til at kontakte kassereren Bjarke på telefon: 61267833 eller email: bkynde@hotmail.com så hurtigt som muligt. Skulle du kende nogle ikke-medlemmer der kunne være interesserede, så er de absolut også velkomne.

MVH Bjarke

Jagtområdet ved skydebanen i Nees - Foreningen ejer ca. 10 ha. skov vej klubhuset på skovvangvej i Nees. Her afholder vi hvert år 3-4 fællesjagter, sammen med området på Gjellerodde. Det er gratis at deltage på jagterne for alle medlemmer. Der kan evt. også medbringes en gæst. (mod betaling af 50 kr. )

Derudover trækkes der lod om 2 pladser til bukkejagten på arealet i Nees.