Kent_Husted_2.JPG

Du er her. NEES/BØVLING/LEMVIG JAGTFORENING > Jagtområder

Vores jagtforening råder over følgende jagtområder

Gjellerodde - En del af arealet på Gjellerodde har foreningen stillet til rådighed af Lemvig Kommune. - Her afholdes der 3 fællesjagter om året (se kalenderen ), men det er også muligt at købe jagtkort til området individuelt (kun fuglevildt )

Ledige pladser på Brændsgårdsjagten, Gjelleroddejagten og ikke mindst Krogshedejagten

Grundet stort frafald af tidligere jagtlejere/kortløsere er der i år ledige pladser/kort på alle de jagtområder som vi udbyder jagt på:

Krogshedejagten som koster 1300 kr for sæsonen

Gjelleroddejagten som koster 250 kr for sæsonen

Brændsgårdsjagten som koster 600 kr for sæsonen

Alle interesserede  er velkomne til at kontakte kassereren Bjarke på telefon: 61267833 eller email: bkynde@hotmail.com så hurtigt som muligt. Skulle du kende nogle ikke-medlemmer der kunne være interesserede, så er de absolut også velkomne.

MVH Bjarke

Jagtområdet ved skydebanen i Nees - Foreningen ejer ca. 10 ha. skov vej klubhuset på skovvangvej i Nees. Her afholder vi hvert år 3-4 fællesjagter, sammen med området på Gjellerodde. Det er gratis at deltage på jagterne for alle medlemmer. Der kan evt. også medbringes en gæst. (mod betaling af 50 kr. )

Derudover trækkes der lod om 2 pladser til bukkejagten på arealet i Nees.