Logo.png       Velkommen til Nees-Bøvling-Lemvig Jagtforenings hjemmeside.

Med hjemmesiden vil vi løbende holde såvel medlemmer som alle andre interesserede orienteret om foreningen gennerelt, bestyrelse, samarbejdsrelationer m.m. Men ikke mindst de aktiviteter der foregår i foreningen. Du får overblik ved at kigge på oversigten øverst på siden, og som medlem er du naturligvis velkommen til at deltage.
Foreningen er tilknyttet Danmarks Jægerforbund og som medlem er du dermed en del af jægerfælleskabet i Danmark.

jagthornhjemmeside.jpg

I den kommende tid kan der opleves skydninger udenfor normale skydetider. Det skyldes støjmålinger pga. sag anlagt af naboer. Se evt. mere her under.

støjmåling...

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Djf nyheder
12. apr. 2024
Med et selvstændigt medlemskab af verdens største naturbeskyttelsesorganisation sikrer DJ sig adgang til politiske drøftelser om f.eks. rødlister på globalt plan.
11. apr. 2024
Et stort internationalt studie gør op med myten om, at et industrialiseret og ensartet landbrug er den eneste måde at sikre fødevare til alle.
11. apr. 2024
Den danske naturbeskyttelse og naturgenopretning er nu helt afhængig af, at folketinget og regeringen træffer de nødvendige beslutninger.